Keresés ebben a blogban

2018. március 27., kedd

Végre itt a Tavasz!

Így,nagy betűvel!Bár még fázom,de egy kissé kellemesebben érezném magam,ha nem sikerült volna az epémet begyullasztanom!Egész éjjel hidegvizes palackot szorongattam,igazgattam az epémhez,reggelre már legalább nem fájt!Igaz,nem ehetek majd reggelire töpörtyűt,de sebaj,csak ne fájjon!
A macskámnak meg hasmenése volt,van is még egy cseppecske!Most diétáztatom,mert eddig Orvosi szenet adtam neki,aminek más nevet és csomit adtak,de attól még ugyanaz,csak épp többe került!Utána néztem a neten a diétájának,hát éppenséggel ugyanaz,mint az embereknél,csak éppen neki még az almát is meg kell főzni,mert nyersen ugyan meg nem eszi!Szegénykém belefogyott ebbe a hasmenésbe!Egyébként más baja nem esett!
Ideje egyébként címet is adni az eddig közölt képeimnek,mert azt elfelejtettem!
Február 27.-én a kép címe:Pávák kertje magyarul.
Február 28:A kapuőr(Ezt a képet egy devis barátomnak készítettem,így neki címeztem:For you Richard)
Március:Ősz tündér
Pierette új ruhája
Úton
Erdei rejtek
Blue fire
Egy pillanatnyi békesség
A mostani képemnek a címe:Erdei tükör

Nincsenek megjegyzések: