Keresés ebben a blogban

2018. március 3., szombat

Vátozás?

Tegnap végre egy cseppet változott az idő!Ahol a nap sütött,ott olvadt,de ahol nem maradt a hó.Ott is maradt,ahol nem lett eltakarítva.De legalább az úttesten lehetett már közlekedni.Bár nem mindenhol,mert volt olyan rész,amit meg sem mertem közelíteni.Elvégre életösztönöm nekem is van.
Hajnalban viszont a szokásos erős fagy volt ezért mindenhol ropogott,csörgött,amerre léptem a kutyával!Nem is tudtam ismételten menni sehol sem rendesen,mert ahol nem csörgött a lépteim alatt,ott csúszott,mert olyan sima tükörjég keletkezett azokon a részeken,hogy a frászt kaptam.
Sajnos az idei tél nagyon elhúzódik és ez megviseli a kutyámat és Félix cicámat is!Mind a kettő lefogyott,pedig a szokásosnál több kaját adok nekik!Aggódom is rendesen!
Tegnap nem raktam fel képet a Devire,csak válaszolgattam egy pár emberkének,aki beírt,de azt sem tudtam túl sokat csinálni!Rengeteg csillagot kapok és rengetegnek tűnik a beírás is!Pedig egy-egy képre nem is olyan sok,de összességében mégis az!Örülök ha tetszik a képem,de azokra mind válaszolni kell és az néha nagyon fárasztó,főleg a szememnek.
Mára ennyi,mert ilyenkor nem jutnak eszembe a magvas gondolatok,amik máskor eszembe jutnak.

Nincsenek megjegyzések: