Keresés ebben a blogban

2018. március 12., hétfő

A vád

Na!Ezt is meg kellett érnem!Lopással vádolnak!Február 12.-én segítettem valakinek pénzt felvenni az automatából!Most Március 12.-én azzal gyanúsítanak hogy eltettem a pénzt az automatából!
A történet a következő:Február 12.én elmentem hajnali 6 órakor hogy felvegyek a megérkezett nyugdíjamból egy kis pénzt!Ott egy pasi arra kért hogy mivel rosszul lát,segítsek neki felvenni a pénzt!Rendben,mondtam,majd elvettem a kártyáját és beraktam a gépbe.Az ürge beírta a PIN kódot,de azt hogy mennyi pénzt vesz fel,azt már nekem kellett beütnöm!(első furcsaság!!Ha a PIN-t látta hogyan kell beírni,akkor a pénz összeget is látnia kellett volna!)Na,első körben beírtam az összeget(50000 Ft),majd vártuk,hogy kiadja a pénzt az automata.Nem adta és a slejfnit sem adta ki!Csak a kártya jött ki!Visszaadtam a paseknak a kártyát,majd megkérdeztem,hogy megpróbáljam-e még egyszer!Ismét odaadta a kártyáját,,majd az előzőekben végrehajtott ceremónia után,végre kiadta a pénzt és a kártyát,meg a slejfnit is.A pasasér elment én meg végre felvehettem a saját pénzemet.
Az ám,de ma a hajnali 6 óra körüli időszakban ott vár a pasi és számon kérte tőlem a pénzt!Azt mondta volta rendőrségen,ahol azt mondták neki,hogy én eltettem az előző pénzt.Meg azt,hogy ezért 5 évet is adhatnak!
Nem voltam rest és amikor 8 körül kinyitott a rendőrség,akkor bementem,hogy ugyanmár  mondják meg nekem,hogy tényleg volt ott a pasi vagy sem és mi az igaz abból amit mond!Hírét hamvát sem látták!
Na,délután meg jelent a pasek a nejével együtt és számonkért!Azt hitték tán hogy annyira betojok hogy beismerem azt amit nem tettem és kifizetek nekik 50000 Ft-t!Mondtam nekik hogy én ugyan nem vettem el a pénzt és hogy menjenek személyesen a OTP bankba és nézessék meg a kamera felvételét ott és tőlük kérjék számon azt a pénzt!
Ugyanis ők nem az OTP-hez tartoznak,hanem az Erste bankhoz.Na,meg persze,eleddig csak telefonálgattak az ügyben!Mondtam nekik azt amit a rendőrségen is mondtak,hogy ezt bizony személyesen kell elintézni az OTP-vel nem telefonálgatni.Na,szó szót követett,míg végül távoztak a kapu elől,de előtte megfenyegettek,hogy feljelentenek ha az OTP bank nem engem igazol!
Mondtam nekik, Jelentsenek de én biztos,hogy nem nyúlok a más pénzéhez!Életemben eddig nem loptam,nehogy már most kezdjek el lopni a sokadik X betöltése után!!!!
Jelenleg totálkáros vagyok,és nem tudom hogy az éjjel hogyan fogok aludni!Az idegességből kifolyólag!
Más:
Tegnapelőtt ezt a képet csináltam:




Nincsenek megjegyzések: