Keresés ebben a blogban

2008. február 8., péntek

Pokoli éjszaka


Rémes éjszakám vvolt.Nagyon rosszul aludtam,azaz,sehogy,mert egész éjszaka majd megfagytam.Pedig ugyanaz a takaró és pizsi volt rajtam,mint tegnap,és mégi fáztam.Ha fázom, nem tudok aludni,és ráadásul a gombóc állapot,marhára nem tesz jót nekem.Csak valamikor hajnalban tudtam elaludni.Az éste ,elég későn,de írtam egy újabbszösszenetet a weblapomba.Ma majd elolvaspom,hogy mit írtam,mert ezeket azírásokat,valami félkómás állapotban írom,de eddig mind elég jó volt.Az Észbontós blogjaimban már írtam több ilyen szösszenetet,de mióta van honlapom,azóta abba irogatok.Jó,hogy van ez az újabb blogrendszer,mert ide is írhatok,és nem kategórizálják,hogy mihez szólhatok hozzá.az írásmániámat ebben is kiélhetem.Remélem,azért írhatok ha akarok mindennap és nemcsak olyan témákról,mint a nyaralás meg a többi.A fantáziám nem szereti a ketrecet.Körül néztem a blog háza táján,és megkell mondanom,vagyunk vagy négyen.Ráadásul a többi blog némelyike inkább honlapra hasonlít.Elolvastam volnaőket,de nem tudok idegenül.Na remélem felszaporodik azide irogatók száma.Na ide biggyesztek egy képet,találtam a neten.

Nincsenek megjegyzések: