Keresés ebben a blogban

2008. február 7., csütörtök

ÉN

Sziasztok!Mivel gőzőm sincs mit írjak,próbaverzióként írok egy kicsit magamról.No nem arról,hogyan nézek ki,hány éves vagyok,hanem arról,hogy mit szeretek,mi a hobbim etc.etc.etc..Szeretem az állatokat,és nagyon felháborított a nemrégen látott videó a kismacs megöléséről.Egy időben 6 kutyám volt,és abból hármat az utcáról fogadtam be.Most már csak két kutyám van,és egy cicám.A rock zenét szeretem,meg a bluest,meg a reggiet.A komoly zene is a kedveltjeim közé tartozik.Most is amíg írok a You Tube-ról megy a Classic Rock.Festek,bár mióta megvan a számítógépem,erősen hanyagolom,mert teljesen a rabja lettem,már,már rászoktam mintha kábítószer lenne.Nahát skacok,éppen most megy Eric Clapton!Mára ennyi elég is,legközelebb folytatom lehet,hogy ezzel a témával,de az is lehet,hogy mással.Sziasztok.:)

Nincsenek megjegyzések: