Keresés ebben a blogban

2018. április 8., vasárnap

A szavazás

Már reggel nyolc óra után voltam szavazni.Túl vagyok rajta,ez a lényeg!Visszafelé jövet a katolikus templom mellett vitt el az utam,és láttam a nyájat(birka) besorjázni a templomba.Ott a Plebános(direkt így írtam) osztja az észt,hogy kire is kell a nyájnak szavazni.Elég sokan voltak,ami azt illeti.
A falu másik hívő fele a református templomba ment és ott ugyanazt a süket dumát hallhatják a fanatizált hívek.
Egyébként megvagyok döbbenve hogy mennyi nyugdíjas van aki azt mondja hogy a jelenlegi kormánytól milyen sokat kapott!Értem ez alatt a 10000 Ft-os Bözse utalványt,amelyet megbakkerolhatnak,de nagyon!Ugyanis ez az összeg nem egy nagy vigasz!Ráadásul ha vásárolsz rajta,akkor bizony ha kevesebbet veszel rajta mint 2000,vagy 1000 Ft,akkor egy fillért sem kapsz vissza!...és valljuk be őszintén!Mire elég manapság 10000 Ft?!Éppenhogy csak egy cseppecskét enyhít a terheken,amelyet a vállainkra raktak!
Én hajnalban járok a kutyámat sétáltatni.Tegnap 4 óra körül,ma pedig fél öt volt a séta ideje.Tegnap is meg ma is meglepve láttam hogy az önkormányzat épületéb
en hol az egyik,hol a másik szobában égett a villany!Ráadásul ma hajnalban még a kazánt is begyújtották!Csak úgy gomolygott a bodor füstfelhő az ég felé!Ugyanmár mit kotorászhatott és ki hajnalonta és mi után!..és mit égettek is el ott!Mert az tuti nem szén volt!Papirra tippelek!Gyanús ez a dolog!Ha egy kicsit magasabb lennék,be kukkantottam volna,hogy kit is láthatok
 ott,de így ...

A kép címe:Attack



Nincsenek megjegyzések: