Keresés ebben a blogban

2018. február 27., kedd

Most hajnali 4 óra 47 perc van.Én már kivittem a kutyámat,adtam enni neki utána és vizet,majd macskáknak is adtam enni,megágyaztam,azaz elraktam az ágyneműt és lehúztam a paplan huzatot,majd beraktam a mosógépbe a többivel együtt.Elindítottam a programot és felraktam friss kávét,amikor kijött ittam is belőle.Na,ez így soknak hangzik,de nem az!Most itt ülök a kütyüm előtt és írok.
Sajnos,nagyon rossz a szemem,ezért jelenleg nagy betűkkel írok,majd később,átállítom normál méretűre.Úgy kb. 2 éve,vagy valamivel több ideje megműtötték a szemem.Eleinte jó is volt,de annyira erős a rövidlátásom,hogy nem tudtak olyan erősségű műlencsét beültetni,mint amekkora kellett volna,ezért szemüveget is írtak fel.Mint írtam,eleinte egész jó volt,de sajnos ahogy telt múlt az idő a szemem egyre rosszabb lett.Mára már nem tudok könyvet olvasni,se szemüveggel,se anélkül.A laptopomon is ki kell nagyítani a sorokat hogy tudjak olvasni és írni.A képkészítés megy egyedül leginkább,mivel a programom sötét alappal rendelkezik,és a képek is többnyire színesek!Ha írok bárhová is,előbb egy teletexes lapra kell kinagyított betűkkel írnom,és azt bemásolnom!Elhiheti bárki is,hogy roppant macerás a dolog!Ezért a facebookos oldalra már nem is tudok ellátogatni.Leginkább a Devianart-ra látogatok,mert ott angolul kell írni és azt könnyebb,mivel előre meg van írva néhány sablon szöveg,valamint kis képecskékkel és táblácskákkal jelzem a köszönetemet és a véleményemet mások munkájáról!De ott valahogy nem is bolhaméretű betűkkel írnak,mint a facén!
Na.mára elég az írásból,legközelebb folytatom!

Nincsenek megjegyzések: